הוספת הערות במסמך
- עברו לממשק חשבונית+ מצד ימין
- לאחר מכן בחרו בקטגוריית הגדרות חשבונית+
- לחצו על הגדרות ברירת מחדל
- תחת כותרות וטקסטים למסמך תוכלו להוסיף טקסט בראש ובתחתית המסמך לפי בחירתכם.שימו לב שקיימת הגבלה עד 250 תווים
- לאחר מכן עלו לחלק העליון של המסך ולחצו על כפתור שמור
להוספת הערה לסוג מסמך מסויים
במידה ותרצו להוסיף הערה בהתאם לסוג המסמך, גללו עד לסוף המסך עד שתראו את כל סוגי המסמכים שאתם יכולים לייצא.
לאחר מכן, לחצו על העין בחלון שנפח תוכלו להוסיף פסקה מתאימה.
